Categories
Personal Projects

Status update!

Assalamualaikum semua! Apa khabar!

Status update:
 Saya akan kembali ke CFS IIUM lusa nanti. Tada! Tak sabar nak balik. Bila dah sampai nak balik rumah pulak. Tak tetap pendirian.

YourAgregator mode:

So, semalam(kalau tak silap saya) saya dah upload YourAgregator update terkini. Untuk upload ini, saya telah update Styler, tambah kebolehan untuk PM walaupun buat masa ini, dashboard PM sangat tidak berfungsi, kebolehan Styler untuk mengubah setiap style telah ditambah so, moderator boleh ubah style Chatter dan agpages yang lain, sedikit perubahan dengan sanitize feed, ada thumbnail untuk post yang ada gambar (walaupun tak ada dalam gambar di atas), dan yang paling jelas, perubahan style asal seperti yang diatas. Somehow, saya rasa ianya tidak appropriate. But its nice to see a new face. Oh ya! Styler sekarang boleh upload gambar untuk dijadikan background.

Automatic IIUM Schedule Formatter mode:
AIIUMSF punya save to facebook button sekarang akan bukak di tab yang baru. So, there is no need for Save dulu baru Save to FB. Dan beberapa bugfix, yang paling ketara ialah sekarang ianya boleh digunakan dengan Firefox (dulu tak boleh, masalah teknikal).

Leave a Reply

Your email address will not be published.